Hout van Mij – De wereld is Glashard

 

Truus van Gogh is vooral een ‘state of mindf*ck’, een gezonde manier van Reflectie om met zorg & welzijn om te gaan die heel specifiek “normaal” is. De familie die Truus van Gogh groot maakte, ontwikkelde producten in nauwe samenwerking met ervaringsdeskundigen en verwachtingen van de consument. De geschiedenis van het merk maakt officieel deel uit van de Hollandse geschiedenis. Meer dan 50 producten behoren inmiddels tot de collectie van van Gogh with Love from Perez. Nu, jaren later is Truus van Gogh populairder dan ooit. Ongetwijfeld omdat het kernwaarde van leven nooit afweek van de oorspronkelijke waarden: wetenschappelijk onderzoek, kwaliteit en een grote eerbied voor de kracht van en voor de mens, de Nederlander.

DE MISSIE VAN Truus van Gogh with Love from Perez is VERBINDING

Om te zorgen dat we in de toekomst ook echt in die wereld rondlopen, werkt Truus van Gogh with love from Perez continu aan de volgende drie missie pijlers:

1. Bewustwording creëren over de impact van zorg en mensen inspireren om zelf een verandering in gang te zetten.

2. Het aanbieden van een innovatieve productlijn van duurzame design flessen voor een ander gedachtegoed.

3. Toegang vergroten tot peacefull netwerk voor mensen over de hele wereld.

WAAROM DOEN WE DIT?

De grootste reden van opstaan is dat Truus van Gogh de enorme hoeveelheid mensen die minder te besteden hebben, minder zichtbaar zijn, in nieuwe wereld waar dit blijkbaar wordt vereist:

Per dag verdwijnen er te veel mensen achter de geraniums (vaak onbedoeld) in onze welvaart; via het werk, de liefde of uit kwetsbaarheid.

In veel grote steden waar dit probleem zich concentreert wordt al veel gedaan maar in de kleinere gebieden nog lang niet.

Hoe mooi is het als we mensen Op Eigen Kracht met de juiste tips en tools aan hun toekomst kunnen laten werken en aandeel in onze formule kunnen worden.

En oh ja, voor re-intergratie van 1 mens zijn nu teveel mensen en een teveel organisatoren betrokken, dat kunnen wij terug brengen naar drie of vier.

Circle of Live Economy

Truus van Gogh is een Feel Good “marketing” enterprise. Winst is niet het doel; een impact op een betere wereld wel. Daarom bekijken we hoe door onze aanpak en de impact van ons, de mens en het product in onze organisatie anderen kunnen overtuigen voor een kwaliteit van een beter en duurzamer leven. We hergebruiken vaak oude & afgedankte materialen en verbinden dit met bestaande producten die goed zijn voor ons allen, zonder waardevernietiging.

With Love from Perez